Monday, November 1, 2010

TAHNIAH!!!

Walimatul Urus...

Eh! Ape kes lak nih??? Kahkahkah..

Sebenarnye sy ingin mengucapkan ribuan tahniah kepada cik sewel, cik tingtong dan jugak cik sengal...(hehehe, jgn mara ye kwn2...) kerana telah berjaya mendpt satu penyakit iaitu penyakit 'ANGAU'...

Kesan drpd penyakit ini didapati bhw mereka telah berjaye menghasilkan sebuah karya yg romantis, blink2 dan jugak tidak diduga...

Sy selaku juri telah memutuskan karya2 anda adalah sgt best walaupun tiada pemenang dan tiada jugak pengalah...hehehe, aku mengarut...

Ape2 pun citer korang mmg best, time kaseh kerana telah meghiburkan aku hari2... kalo la novel xperlukan ayat2 skema, kompem karya korg terhangat di pasaran... kehkehkeh...

Aku xpandai nk mengarang-ngarang nih, so aku tggu update dr korg jelah yer... sila jdkan citer anda sume beratus-ratus episod ye... hahaha...

Teruskan usaha anda....BANZAIII!!!! (aku pn xtau ape maksud die, sukati jek tulis....kihkihkih)

(Maaf yer, post sy nih xde gambo... hihihi...)

4 comments:

  1. kawan cik sengal ni mesti boring kan...kih3...mekasih atas pujian..saya akan berusaha untuk menambahkan lagi ke'angau'an rakan-rakanku...kah3

    ReplyDelete
  2. cik ting tong??sy kah itu??hehehe..sy akn berusaha menhiburkan hati kamu semua..hehehe..btw, sila bukak blog ku 'itu ini'..ade ucapan utk korang kat situ..

    ReplyDelete
  3. cik sengal: hehehe... mane cik sengal tau nih??? kompem2 la daku boring...

    izah: yes! cik tingtong itu adalah anda... hehehe...dh bleh bukak yer blog itu???

    ReplyDelete
  4. oh blog itu dah boleh bukak tp address nye telah diubah..blogger sudah gila..terpaksa aku ubah address..http://izziedisini.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...