Tuesday, November 23, 2010

ZCE 305...

(Ke'tension'an melanda diriku....)

Ya Allah! Subjek apelah yang aku amek nie.... ZCE 305.... (name penuh subjek aku x ingat... hahaha...)

Giler bangang aku x paham ape mende pun.... walaupun aku ulang dan ulang dan ulang baca note die.... aku x paham... oh! bagaimana nih????

Esok exam pukul 9 pagi...( janganlah aku x bangun... huhu...) tp, satu ape pun xde dalam kepala otak aku nih...

Aku dapat bayangkan betapa kosongnye kertas jawapan aku besok dan jugak betapa banyaknyer masa untuk aku berangan dalam bilik exam esok.... waaaa!!!! aku takut.... walaupun aku cakap kat kwn2 aku "lantaklah subjek nie..." tp, dalam hati aku dup dap dup dap hanya tuhan yang tahu.... adoi......

Kompem malam nie aku xleh tido.... sebab memikirkan nk jawab ape esok.... 3 jam tu... lama wooo....

Sekarang nie hanya mampu berserah... huhuhu....

p/s: Ya Allah ya tuhanku... janganlah bagi kertas jawapan aku kosong sangat.... aku xmau dapat bintang2 nie... dulu mase sekolah best la dapat bintang2.... sekarang nie...hmmmm.....

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...