Wednesday, September 15, 2010

Raye!! Raye!! Raye!!

Yeah! Yeah! Dh raye!!! Di hari raya yg mulia ini aku ingin menyampaikan sebuah lagu... dengar eh...


Hari mulia.... hari yg bahagia....
Takbir bergema tanda kebesaranNya....
Sanak-saudara datang meraikannya.....
Oh gembira.....

Berakhir sudah.... sebulan berpuasa....
Semua dugaan... telah dijalankannya...
Tiba masanya... untuk merayakannya....
Hari raya....

Hah!! Sedap x sore aku??? Hahaha.....

Kejap jer dh hari raye yg ke lima.... kejap betul mase berjalan... eh?? bile mase plak mase bleh berjalan??? hehehe...

Raye nie biase jer, xde pape yg best pun.... aku rase aku tunggu raye nie sebab byk citer best kat tv jer... tp xdelah best sgt citer kat tv tuh... asyik2 citer hantu...adoiii.... kalo x citer hantu, mesti konsert siti jer byk... sume channel lak tuh... adoii lagi skali...

Mase first ari raya, aku tido jer... seronok betul!!! Aku bangun pagi untuk mandi ngan salam2 jer... pastu aku tido balik...hahaha.... aku tido pun sebab aku tau xde sape nk dtg mase raye pertame... sume balik kampung....

Tapi hari raya kedua, ramai giler org dtg... dr pg sampai petang....

Raye ketiga aku ade kat kampung, yg nie lg ramai org dtg.... xbleh blah die punye ramai... hahaha.... aku sampai teragak-agak nk salam ke tidak... hehe, last2 aku salam yg paling tua jer....

Duit raye plak... nk tau bape byk duit raye aku dpt??? hahaha...






Jumlahkan lah nilai dlm gambar kat atas nih.... haha, insyaAllah itulah jumlah yg aku dpt...lalala~~~~lu pikir la sendiri.....

Nie ade lg satu bende yg agak sengal bg aku... tgk nie ----->




Ini merupakan baju raye yg adik aku beli....PERLUKAH??? PERLUKAH??? perlukah beliau membeli baju yg terpampang gambo org yg telah menyusahkan idup aku ini??? haisyh....


Ape2 pun aku nk ucap SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN kepade sume yg mengenali diri aku terutamanya kepada rakan2 seperjuangan aku yg masih terperangkap bersama2 aku di USM.... hehe... mintak sori yer.... byk slh aku pd korang....=(


CAMAT ARI GHAYE!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...