Monday, November 29, 2010

Aku Menang Kereta....

(Aku merapu je nih....)

Hahaha.... semakin kaya rupenye orang2 kat umah aku nih.... tapi, yg sebenarnye diorang yang kaya ke ataupun aku yang semakin miskin??? Memang aku makin miskin pun.... hihihi....

Bukan ape, abang aku la nie... die gi beli kereta lagi sebuah... ini bermakna kereta kancil yg die selalu guna tu telah tidak mempunyai tuan... kah3... dan kereta tersebut telah diserahkan kepadaku... willllliiiiieeeee~~~~~

Lepas nie boleh la aku lanyak kereta kancil tu puas2... hehehe... muka jahat... muka jahat....

Sebenornye xdelah penting sangat citer pasal kereta tu.... aku nak menceritakan kehidupanku selepas tiga hari dinyahkan dari USM nie....

Aku balik2 jer orang dah tanye.... "Nanti akak nk keje ape???"

Hadoila...... sabau ler.... org konvo pun x lagi..... isyh3..... aku bosan dengan soalan tu... belum abis blaja org tanye, dah abis blaja lagila orang tanye.... diorang nie xtau ke aku xde pasang niat pun nak keje lagi.... niat nk sambung master tu adela, tp kalo pointer pun cam haram.... hmmmm...

Mak aku kate pulak, kalo nak sambung master, sambung la kat u yg dekat2... kalo sambung kat u yg dekat, mak aku bagi bawak kereta... hehehe, itu jer point aku sebenornye.... waaaahhhh!!!! terbaekkk ar idea mak aku.... berpesta la aku ngan kereta tu.. yiiihhaaaa!!!!

Tetibe jek nak citer pasal adik aku yg pompuan nie... die boleh minat snsd la pulak... isyh3... kejap2 die nyanyi lagu "Gee" tuh.... pastu tengok video diorang berulang2 kali.... cam mane die boleh minat pun aku xtau....

Lagi satu aku nak citer, tadi aku gi jalan2 ngan mak n adik2 aku.... ade satu scene tu...(ceh, cam dalam drama la plak..kih2), mak aku bagi kat aku 20 hengget nk beli waffle... aku passing la kat adik aku yg laki tu sebab die yg nak waffle tuh, entah mcm mane bile adik aku amik duit tu tinggal sekeping jer duit 10 hengget... pelik plak aku... tengok kat atas lantai xde pun... memang pelik...

Ade satu lagi benda pelik yg berlaku, aku tengah menonton citer siwon kat 8tv, tetibe volume tv tu naik sendiri.... aku ingat aku tertekan remote control die, x pun... remote tu jauh jugak la dari aku.... huuuu... ini lagi pelik.... mcm seram pun ade gak nie... uiiikkkk....

Oklah cukup sudah la aku merapu nih... skang nie aku tengah sakit dagu nie... aku men tenet sambil meniarap so dagu aku diletakkan di atas bantal, jadi aku xleh nk letak lama2 sebab sakit... hihihi... cam klakar la pulak sakit dagu.... ahhh.. ape2 jelah....hihi...

p/s: aaaaaahhhhhhhhhh........ xtau nak tulis ape tapi nak tulis gak p/s nie.... hahaha.....

4 comments:

  1. wei nanti konvo bawak ah kete..leh kita rayau2

    ReplyDelete
  2. hahaha... insyaallah... skang nie tgh menggeletor lg kaki nk bwk kete.... hehehe...

    ReplyDelete
  3. ok cantek!!!
    mu prektis bagi hebat bawak keta dalam masa 3 bulan ni ek

    ReplyDelete
  4. tp kalo konvo kat tempat yg kite xketahui tu, aku xtau jalan maa... huhuhu....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...