Wednesday, November 24, 2010

Dah Abis.....

Waaahhh!!! Aku gembira kerana aku dah abis exam.... dan aku dah abis exam untuk degree yang aku amek... xtau la aku akan menduduki exam lagi x lepas nie.....

Muke aku memang muke gembira, memang xleh nk sembunyi la muke gembira tuh..... tp dalam hati aku??? X gembira langsung... sampaikan aku kenakan orang semata2 untuk gembirakan hati aku.... aku boleh gelak tapi dalam hati aku xleh nak gelak sama.... huuuu... aku sangat sedih sebenarnya....

Kenapa aku sedih??? Maybe sebab paper last aku sangat susah..... dan kenapa aku gatai amek paper tu pun aku xtau.... aku xleh jawab.... banyak betul lubang kosong..... sedih sangat.....

Tapi nak wat camne kan.... benda dah lepas... xleh nak wat ape....

Aku redha jelah dengan resultnya nanti....

Lepas nie nak keluar ngan kawan2 aku... mintak2 aku dah ok lah masa tu.... sebab mase tu mungkin mase yg last kami keluar bersama2.... lepas nie mesti susah nak jumpa....

Aku harap kita bergembira pada hari tu.... assa!!!! hehehe....

p/s: xtau kenape air mata aku turun dengan lajunye mase tulis post nie..... huhuhu....

2 comments:

  1. tahniah kawanku..kamu seorang graduan sekarang..=)

    ReplyDelete
  2. dan juga officially seorg penganggur....hehehe....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...