Wednesday, November 10, 2010

Oh! Aku angau....

SM: Post ini agak over ye!! Sila jgn paksa diri anda untuk membacanya....huahuahua...


Oh! Aku angau....

Aku angau kepada seorg lelaki, mesti la laki xkan pompuan lak...hehe, dan lelaki tersebut merupakan seorg pakcik... diulangi sekali lg... pakcik yer!!! hahaha, bad taste tul budak nih... hmph.. lantak ar org nk kate ape... yg penting aku sdg angau skang....

Oh! Aku angau...

Aku angau kepada seseorg yg bernama ***********.... eh pasaipa xkuar hurup nih??? lg skali aku try... ***********.... oh! masih x kluar... nampaknyer nama beliau xdpt disiarkan...wahaha...( kpd yg dh tau, sila wat2 xtau yer, yg xtau sila teruskan xtau... hahaha)... aku angau lagi.....

Oh! Aku angau.....

Aku angau kepada... jap, aku tunjuk gambo..... eh! mane boleh, dgn bangganye aku ckp die mmg buruk, xhensem...wahahaha.... tp cane aku bleh angau kat die??? ntahla... manelah aku tau.... gambo die aku tgk satu pun xde yg hensem, tp bile aku tengok video die.... oh! aku cair seperti coklat.. kalo sape dtg bilik aku,nmpklah limpahan coklat di bilikku...haha... aku over... oh! aku masih lg angau....

Oh! Aku angau...

Walaupun aku tgk video die beberapa saat jer... aku cair... sampaikan aku buat cross-stitch nie pun bleh slh masuk lubang...(hehehe, kalo ade video tuh maknenyer die sorg artis la kan... nk hrp kat usm nih, mane la ade yg bleh buat aku cair melelet camni...hahaha, aku over lagi...)

Oh! Aku angau...

Oleh kerana gambo die buruk dan video die bleh wat aku cair....ini bermakna die adalah videogenik dan bukannya fotogenik.... haa... hrp phm la yer....

Oh! Aku angau....

Aku angau kepada beliau kerana badannya yg sasa...( ohho, sedap peluk tuh!!! heee...), juga mungkin sebab die tinggi, muke xensem tp maybe manisnye ada....hikhik.... dan ntah, aku suke jer tgk die.... mmg aku cair.... pikirkan die mmg segala tension ilang....wah! over lagi....

Oh! Aku angau.... angau.... angau.... angau..... angau.... dan angau lagi......

Oh! sudahlah.....

Sudahlah tu angau, satgi abis cramp mulut aku dok tersengih2 jer dr td.... huhuhu.... chiaoo!!!

p/s: nie sume 1011001, 1000001, 1001101 punye pasal la nih!!! tengok! kan aku dh sewel cam gini.....

p/s lagi: eh! ape bende warna ijau kat tepi mulut hangpa tuh?? tulah, teman dah kabo jgn paksa diri baca post nih, kuar muntah ijau pun xpasan... isyh3...

p/s last: p/s tu ape menatang????

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...