Friday, November 26, 2010

YESSS!!!!

Oleh kerana telah berjaya mendapat gelaran pengganggur secara rasminya... kami bertiga telah pergi berpesta semalam.....

Wahaha..... kami gi disco!!! assa!!!

Hehehe..... x mungkin, x mungkin...... kami gi tempat biasa ar.... BJ dan Queensbay..... itu jelah tempat yg kami mampu pergi.... huhuhu....

Kat BJ kami xdela beli barang byk sgt.... cuma jalan2 cuci mata.... pastu, bile nampak lelaki ensem, excited arr.... kah3....

Kat qbay plak kami g tengok wayang... citer rapunzel... wahaha... best betul citer tuh.... x rugi pegi tengok..... dah abis citer g solat n jalan2 dalam qbay.... walaupun dah banyak kali pergi qbay tuh, kami sesat jugak semalam... satu queensbay tu kami explore... kih3...

Dah sampai kat queensbay tu kompem ar nk makan... jadi kami memilih Secret Recipe sebagai tempat makan kami... (eh, skema betul ayat budak nih....), inilah benda2 yang aku makan...


Spaghetti bersama cekodok pisang


Iced cappuccino


Benda yg paling best aku beli semalam adalah.... SUPER JUNIOR COLLECTION CARD!!!!




hahahaha.... aku suke!!! mula2 aku suruh madi jer beli pastu, aku pun beli skali.... waaaahhh!!! seronok!!!!

Haaaaa.... penat sungguh kitorang berjalan semalam, sebab pagi tu kami pergi men'settle'kan bil USM yg telah tertunggak berbulan2 lamenye...... hehehe.... sekarang ni, alhamdulillah.... sume dah setel.....

Okaylah, tu jer nak merapu kali nie.... kite jumpe di lain lebaran... eh, silap... lembaran...hehehe...

p/s: eh!!! post aku yang nie ade gambo la.... hahaha....

2 comments:

  1. oh aku sangat jeles..jeles sgt2..
    nak jgk tgk rapunel..
    nak jgk SuJu collection card..
    oh aku sangat jeles...
    (macam jadi sajak pulak komen aku ni..kahkahkah)

    ReplyDelete
  2. hahaha... sajak yg bertajuk aku sgt jeles.... best izah, collection tu dah la ade gamba sorg2...siap ade signature lg....donghae kamu sgt ensem plak dlm itu kad...( hehehe... saje nk bg kamu makin jeles....)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...