Saturday, November 20, 2010

Isyh... x boring ker???

(Sebenaunye aku boring studi... jadi aku ingin mempersembahkan post yg aku sendiri pun xtau apsal aku emo sgt nk post mende nie... hahaha...)

Aku nk citer psl sorg budak nie yg suke sgt ckp kat tepon.... kejap2 tepon die bunyik... ckp bukan kejap lak tu, lama kot......

Bile dah abis cakap, punyela susah nk say goodbye... bile aku x dengo suara org menyembang lagi, aku ingat die dah say goodbye dah, rupenye dok tunggu lagi orang belah sana plak say goodbye... adoila.... kalo susah sangat, nyanyi jer lagu BigBang Goodbye Baby tuh... hahaha...

Lepas dah memang betul2 say goodbye, senyap lah die.... tapi, xsampai 5 minit.... bunyik lagi tepon die.... adoila.... banyak betul yang mereka sembangkan ye.... isyh3....

Kalo orang x call die, die plak yang call orang.... memang sentiasa melekat la tepon tu kat telinga die.... gam kan terus kan senang... haisyh....

Lagi satu, cakap kuat pulak tuh.... die saje nak bagi aku jeles ke ape... isyh3....

Aku tau la xde sape nk call aku, tapi kalo dah asik2 cakap kat tepon jer... x boring ke??? Telinga tu x panas ker??? isyh3 lagi...... kalo aku pun asik2 dpt call, aku malas kot nk angkat... penat oh cakap banyak sangat.....

Last skali, nak tido pun cakap kat tepon lagi... kirenye macam bedtime story ar tu sebelum tido.... cehhh!!! ( ade nada jeles nih.... hahaha)

Sudahlah, aku saje jer nk menambahkan bilangan post dalam blog aku nih....hehehe...

p/s: jangan mara haaa..... heeee~~~~~

4 comments:

  1. takpe,i leh mesej mesej dgn u..
    u takkan sunyi dgn mesej i..
    u jgn silent hp..
    bior je ring ding dong tu..yeahh
    ok sebelum i menamatkan komen i..
    i tujukan satu lagu untuk u..
    godobye goodbye baby..
    kejar kejar kejar kejar..
    buat kecoh..
    nak cici makgo..

    ReplyDelete
  2. eh typo la i nyanyi tu..
    so i nak nyanyi lagi sekali ah

    GOODBYE, GOODBYE, BABY
    kejo kejo kejo kejo
    buat kecoh
    nak cici makgo
    GOODBYE, GOODBYE, BABY
    YOU KNOW, YOU KNOW, YOU KNOW, YOU KNOW YOU GOTTA GO
    (YOU KNOW YOU GOTTA GO) CAN'T TAKE IT NO MORE
    (I CAN'T TAKE IT NO MORE)

    ReplyDelete
  3. bleh plak typo mase nyanyi... hahaha....

    ReplyDelete
  4. typo tu kira macam tersasul gituw

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...