Friday, September 30, 2011

Saya Mahu Juga...

Dengki!! Jealous!! Iri Hati!! dan yang sama waktu dengannya... apakah sebab saya dengki?? Sebabnye adalah saya dengki melihat kawan2 saya sudah ber'punya'....


Cik Jeep dan Cik Step dengan abe TOP mereka (wah, dahsyat abe TOP ade dua awek), Cik Izzie dengan Hae oppanye, manakala Cik Sengal pula dengan Kyu oppanya.... jadi, SAYA PUN MAHU JUGA!!!


Dahulu, saya pernah ber'kapel' dengan encik Siwon, tetapi encik siwon telah dirampas oleh seseorang.... wahahaha!!!! Sekarang saya mahu tukar orang pula.... SAYA MAHU....


YUNHO TVXQ!!!!


Kenapa aku memilih beliau?? Ini adalah kerana beliau sangat hensem, comel, hensem, comel, hensem, comel, hensem, comel, hensem, comel.... kah3... banyaknye!!


Semalam, sedang aku membelek2 e-pop, tiba2 aku ternampak wajah Yunho yg agak besar... dengan pantas, aku mencium gambar itu.... eh, SEWEL APE BUDAK NIE?? Memang pun.... hahahaha!!!


Semalam juga, saya telah berjaya men'install' The Sim 3... lepas tekan butang 'create a sim' je... terus aku ambik buku yg ade gamba Yunho, lalu mencuba untuk membuat muka beliau.... eh, SEWEL APE BUDAK NIE?? Memang pun.... tapi kompem ar tak jadi aku buat muka dia... 


Dulu2, aku ade buat email baru... jadi nama yang aku gunakan adalah Yunho!! eh, SEWEL APE BUDAK NIE?? Memang pun... wakaka!!!


Sudahlah, semua benda aku buat semuanya Yunho, makan Yunho, minum Yunho, tidur Yunho, mandi Yunho... dan yang sama waktu dengannya <--------- haaa, yang nie tipu..... lalalalalala~~~~


Eh, nama die je banyak... meh tengok gambar pulak!!!



eh,nampak tua pulak!!

~~woohoo~~

tolong serius sikit eh!!


uhuk! uhuk! terbatuk pulak...



tersenyum simpul!!

tersenyum lagi!!


eh, kau nak mati ke?? kau bagi Kemal kat aku cepat!!


p/s: ngahahahaha.... mulalah aku merapu lepas nie... entah berapa lame la boleh bertahan dengan mamat nie, haha, cam kapel betul2 plak...sorilah, aku sewel sikit hari nie... kome layan je la ek!! peace yo!!

7 comments:

  1. muahahahahhaa!!! hari ni ada kapel baru nampaknya...hikzz...

    eh, bukan kah anda dah memang dari dulu lagi minat yunho ni? kacak maa...

    ^__^

    ReplyDelete
  2. haha.... kapel baru... pergh!!! ter'kerang busuk' aku.... kah3...

    haah, mmg dah lame minat tapi arini baru officially kapel... ecewahh!!!

    ReplyDelete
  3. SEWEL APE BUDAK NIE??
    http://media.tumblr.com/tumblr_lrv6fbnw361qb7xbg.gif

    welcome to dunia neverland!!
    oh seronok betul kerana anda jua seperti kami..
    meh jamu mata meh
    http://24.media.tumblr.com/tumblr_lfw5327bJK1qgarfwo1_500.gif

    ReplyDelete
  4. wahaha... adoi, pasni giler ar aku... dok terenyih2 sengsorg.... xpe ar, aku suke jd sewel... ngahahahaha...

    ReplyDelete
  5. maka dengan ini...
    saya ade semangat nak update itu citer yunho..
    hehehehe..
    boleh awak melayang seperti mana kami melayang..
    kehkehkeh..

    ReplyDelete
  6. d sini saya ingin mengaku, sebelum abe TOP muncul dlm hidop, i angau gila sama YUNHO gak!! huwaaaa! dlm 5 jantan tvxq, mmg yunho ja i nengok ada ciri2 family man idaman hati~ waaaa bapak yunho lg hensem dr yunho, klu anda xtau..lol tp lps i mula pasrah dgn pepecahan tvxq ditambah lg rasa cinta thdp bigbang smkn kuat, maka i angau pula sama abe TOP.

    ekceli...ekceli....angau i terhadap abe TOP skrg x standing dulu i angau gila sama yunho siap masuk mimpi lg tu abe yunho~ owh..smua part dia hatta rap ciput dia dlm stp lagu tvxq, smua aku hafal dulu! haha

    ReplyDelete
  7. izah: silalah apdet... sy juga mahu melayang2 di udara... wahaha...

    step: uik, benarkah?? xpe, sebenarnya ko nk kasi can aku kapel ngan yunho, tu pasal la ko melepaskan beliau... wahaha, makaceh ya... ngehehehe.... gelak gatai!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...