Thursday, September 8, 2011

Berjaya ke nie??

Akhirnya saya berjaya jugak menghias belog saya yg dulunya tak berapa semenggah sangat... walaupun xdelah cantik sangat tapi oklah daripada yg dulu tu...

Setelah penat mengedit html yang macam c++, yang pernah menjadi subjek kegemaran kite tu kan... (tangan di dada... mata ke atas...), akhirnya dapat jugaklah hasil yang bagi aku comel la jugak... hahaha... masuk bakul angkat sendiri....

Baru semangat sikit nak apdet blog bile dah comel macam nie... hehehe.... pasni nak buat untuk blog Yunho vs. Ashraf pulak... manelah tau idea datang mencurah-curah bile blog dah cantik kan... keh3... macam nilah aku senyum bile blog aku dah siap...





p/s: saje je nak letak gambo tu, walaupun takde kena-mengena... hahaha...

4 comments:

  1. ye dah cantek!!
    rajin rajin la apdet belog..
    baru la aku tau pekembangan u..
    aku kat umah melekat depan lappy ja..
    hp entah hilang mana..
    tu jarang msj sesapa pum

    ReplyDelete
  2. hehe... insyaAllah...
    skang tengah seronok tengok blog sebab suke tulisan2 yg mcm budak2 nie... hehehe...
    asik2 bukak blog jer aku... padahal tak wat ape pun... ngeh3...

    ReplyDelete
  3. aku suka jua tulisan budak budak neh..
    rasa macam nk tulis komen pepanjang..
    tapi taktau nak merapu apa..
    bab2 hias belog aku cukup malas..
    aku rasa mcm terlalu kompliketed..
    otak aku skang dah berkarat..
    nak pikir sikit pum dah penat..

    ReplyDelete
  4. aku dh lame sebenornye nk menghias blog... tapi memikirkan psl c++ tu, xjadi aku nk menghias.... aritu baru semangat berkobar2 nk menghias... entah apesal ntah... aku pun xtau... hehehe...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...