Friday, September 16, 2011

Impian...

Setiap manusia di muka bumi ini pasti mempunyai impian masing-masing. Ecewah!!! ayat mukadimah macam nak buat karangan form 5... sy pun ade jugak impian yg tak tau entah bila akan tercapai... tapi, impian sy impian yg bukan2 je... walaupun bukan-bukan... sy nak jugak... huhuhu...


Impian 1:


Sy nak beli nintendo ds...




Sy telah mula berminat untuk memiliki benda nie sejak cik Jeep memperkenalkan mainan ini kepada saya... masa tu saya first year sem ke 2 di USM... sebab ape saya suka mainan ni? Sebab die boleh touching2... hehehe... saya memang suka benda2 yg boleh touching2 nie....


Impian 2:


Saya nak beli handphone touch...




Dunia sekarang makin canggih... handphone2 touch begini memang berlambak la... bukan maksudnya saya nak yg jenama macam kat atas tu, tak kisahlah tajuk ape kan janji ade touching2 gitu... hahaha...


Impian 3:


Saya nak sambung master dan PhD...


Yang ni xde gambo pulak... hehehe... impian yg nie lagi la tak tau boleh dapat ke tidak... pointer cam haram, ade hati nak sambung master.. muahahaha...<----- ayat ditujukan kepada diri sendiri....


Impian 4:


Saya nak tv hok melekak kat dinding tu a.k.a tv plasma




Tak kesahlah yg ade kaki ke yang melekat ke janji tv tu nipis dan jugak hd (hutang dulu... hahaha...), bukan2... yg high definition la... baru la dapat menghayati muka2 makhluk yg hensem secara terperinci... hahaha...


Impian 5: 


Saya nak beli kereta...




Saya sangat suka kereta ini... tak tau kenapa, maybe sebab dia nampak comel kot... tapi kereta ni macam dah tak keluar lagi jer... huhuhu... jadi, kalau saya dah ade duit banyak pun, tak dapat beli dah... wuuu....sedey....


Buat masa ni, itu saja impian2 yg dapat sy tuliskan di sini... kan dah bagitau dah impian sy bukan2 jer... kalau dapat alangkah seronoknya hidupku!!! ~woohoo~~



4 comments:

  1. awak......
    saya suka impian impian awak neh..
    sbb saya jua punya impian sedemikian..

    ds aku sudah gelong..
    asek buat hal..
    tingin nintendo 3ds pulak..

    hp touch pum tingin..
    taknak yg canggeh2..kang aku bukan retik guna..

    kete pum tingin, sbb aku ada lesen dah..
    tapi tak berani bawak pum..

    tv nipis itu pum tingin..nk lekat kat ujung katel..
    leh tgk sambil golek atas katel..
    (pergggh tinggi cita2)

    bab sambung master tu ekeli aku duk survey2...
    adakah u betul2 berminat jua?

    ReplyDelete
  2. jeep, aku syg ah kat hg... muahhhh!!!! hahaha... tetibe jek....

    aku jwp yg last tu jelah ek.... sebenornye aku sgt2 berminat nk sambung master... tetapi aku tidak yakin dengan diri aku... cam mane ek?? kamu?? bagaimana??

    ReplyDelete
  3. sayang u jua~~muahxxxx

    hmmmm aku pum tak berapa nk yakin..
    dat y, aku kureng berminat nk smbg research memana sabjek sains..
    mcm pijik or menda2 sama waktu dgn nya..
    tapi dari duk umah neh saja..
    keje takdop..rasa mcm nk smbg belajo balik..

    ReplyDelete
  4. kalaula dpt smbg mende lain selain sains, alangkah bestnyer... huhuhu....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...