Friday, September 9, 2011

Hebat!!

(Eheh, banyak pulak aku mengapdet... hehehe...) 

Pada suatu hari, my brother ajak aku pergi follow beliau menghantar kereta untuk diservis... beliau bawak kereta yang hendak diservis, aku pulak bawak kereta untuk bawak dia balik rumah... aku pun follow jelah...

Selepas beberapa minit aku mem'follow' beliau, tetibe dia call aku... die kate "jangan ikut dekat sangat, kereta nie xde brek..."

Uik, kereta tu xde brek... biar betul oppa aku nie... aku pun ape lagi, follow la dengan jauhnye... kalau aku la yang bawak kereta tu kompem dah gelabah biawak dah bile tau xde brek... 

Tapi, slow giler ar abang aku bawak kan... berderet-deret kereta kat belakang mengikut... yang samdolnyer apasal la kereta belakang tu x potong... hahaha, lantak diorang la...

Alhamdulillah, kami berjaya jugak sampai ke destinasi... bile dah balik rumah tu, abang aku citer... tauke bengkel tu cakap, "wah, terer la u bawak kereta xde brek".... tauke kedai tu pun boleh kagum dengan dia... 

Wah, hebat2!!!



2 comments:

  1. kah3!! lawak ah brader u ni
    cine bengkel tu pun bleh kagum dengan dia
    dan yg kalakar pasal ape kereta2 blakang dia tu tak memotong..hhahahhaa

    ReplyDelete
  2. tulah, dahlah ade ranting melekat kat ekzos keta tu x dibuangnye... terbuai2 je ranting tu bile die bawak... aku kat belakang dah tergelak2 dh snsorg dlm keta...

    yg keta belakang pun same... lane sebelah tu kosong je... kalo nak memotong pun boleh sesangat dah... aku siap dah ke tepi dah nak bagi diorang memotong... isk3... xpaham2...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...