Thursday, September 8, 2011

Erk... dah kahwin??

Siapakah yang dah kahwin?? Mestilah peminat aku... eh, peminat aku pulak... orang yang aku minat... siapa lagi kalau bukan Ashraf Muslim...

Aku baru je dapat tau yang die dah kahwin... tapi dia bukan kahwin kat sini pun... dia kahwin Mekah nun... memang macam pak arab ar die... hehehe...

Ini merupakan gambar-gambar perkahwinan beliau yang aku dapat cilok kat mane entah.... hehe...










Hah, kan macam pak arab tu... hehehe.. still hensem jugak... diorang menamatkan zaman bujang diorang 1 Syawal aritu... kirenye diorang raya kat Mekah la ek... 

p/s: ape2 pun, tahniah diucapkan kepada abang Ashraf Muslim atas pernikahan beliau... semoga bahagia hingga ke anak cucu cicit...

4 comments:

  1. abe sherap!!!
    kalau ye pum anda nk nikah..
    cari la dulu pasange utk saye..

    ReplyDelete
  2. eh, bukan anda sudah ade pasange ke??? keh3...

    ReplyDelete
  3. pasange aku tu dlm alam khayalan je pum..
    sobzzz

    ReplyDelete
  4. xpe... aku doakan hg dpt pasangan yg serupa sebijik mcm yg dlm khayalan tu tapi yg nie melayu n islam.... keh3...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...