Friday, March 30, 2012

Beyond In The House...

Astro B.Yond in the house!!! Mari menari sikit!!!




Ewah! Ewaahh!! Goyang bahu sikit je... hihi...


Wah!! HD!! Itu yang aku nak tengok sebenarnye... betapa HD nya gambar di skrin... betapa cun dan jelasnya gambar di tv...  memang jelas!!! Segala bintik-bintik jerawat semua boleh nampak...


Kebetulan pulak tadi ade cerita yang si Hankyung dengan Wu Chun berlakon... waaaahhhh!!! Betapa hensemnya itu mamat dua ekor... walaupun ku boleh nampak segala bintik-bintik di muka, tetap hensem jua... rindu kat Hankyung...( wah, gitu!!!)


Dengan kemunculan Astro B.Yond ini, bermakna makin bertambah la bilangan channel kat astro itu... tapi, yang peliknya... channel berlambak-lambak, aku boleh pulak kate takde cerita... 


Bertambah lagi satu nikmat hidup di rumah, bermakna semakin malas la aku nak berusaha mencari kerja, atau melanjutkan pelajaran... oh, tidak!!


Takpelah tu, yang penting Astro B.Yond telah menceriakan hidupku... dahlah pemasangan percuma lagi... wah!! bahagia betul!!! Mari menari lagi sikit!!! Versi K-pop pulak...




p/s: comel plak aku tengok gif2 nie menari...=))

3 comments:

  1. mana ang carik gif2 comel tu..
    gif memula tu, boleh plak goyang2 bahu sesikit
    heh

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku gugel je dancing gif... nanti kuar page mcm2... aku tekan je la... jumpe pulak gif comel2 gitu... hehehe...

      Delete
    2. tak pepasal aku pum duk try goyang bahu sesikit tu kat bilik

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...