Monday, September 6, 2010

X BesT~~

Adoiiii....
Blog aku nie boring betul la.... xbest langsung... cane la nak hasilkan blog yg menarik dan org bleh gelak bile bc blog aku???

Uish3x... mmg xde langsung bakat dlm bidang2 gini... patutla aku ditakdirkan utk blaja fizik... tp, yg ni pn aku xde bakat jugak... abis tu??? nk wat mende??? xkan la nk mkn, tido, tgk muvi jer??

Cane la bile dh keje nanti ye?? hah?? org malas cm aku nie akan bekerja kah?? entahla... kalo x keje, nk jd ape??? xkan nk jd surirumah kot.... waaa!!! lg la aku mls, nk kene masak, kemas umah sume...

Jd, what should i do?? ottokajo?? tim sunna?? semepan??? kaifa haluki??? ehh!! ape mende plak aku mengarut nie.....lalala~~~

Buat mase nie, aku xpikir lg mende2 tu sumer... skang mase untuk enjoy!!!! hahaha...

Tengokla tu, tajuk lain, citer psl lain... ntah pape jer aku nie..

p/s: hihi, byk betul tande soal dlm post nie yer.... aku dh kire, ade 34 sumenyer....hahaha, xcaye?? kire arr sendiri....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...