Friday, September 10, 2010

Cian kat dier~~

Ade sorang hamba Allah nie, aku x bole arr tengok muke die.... sebab asal aku tengok jer aku rase meluat dan menyampah yg membuak-buak..... aku pun xtau nape, padahal die xde la buat ape salah pun ngan aku.... tp, isyh!! xleh la aku nk tengok muke die....

Aku rase maybe die tu pelik ckit kot... kalo ngan member aku yg lain, slalu la huhahuha..... tp kalo ngan die, rase pelik la.... dahlah cakap xphm, kalo aku ckp ngan die pun die cam susah nak phm.... isyh3x....

Tp bile pikir2 balik, rase kesian pun ade kat dier.... tp, nk wat cane?? Dah mmg x boleh....

Hah!! Yg nie lg best... bukan aku sorang jer yg xsuke die, membe2 aku pun xsuke ngan die rupenyer, maksudnyer xleh nak ngam la ngan die nie....

Ade la satu kali tu, aku berbuka ngan jeep n madi, pastu kitorang berbual la pasal budak nie....
tetibe jer kami merancang nak kenakan die... nk tau ape yg kami rancang???

Mase die tengah mandi dlm bilik air, kami nk simbah air dari atas pintu, pastu lari... hahaha....

Bukan tu jer, ade plak yg menambah kalo simbah air ckit jer xbest ar, baling air satu baldi.... baru best!!! dengan baldi2 skali kami baling....

Tp xbest ar pulak sebab die kan tengah mandi, kalo tengah mandi kami simbah air, xsyok ar.... mcm tolong mandikan die plak.... hihihi.....

Jd, kami ade idea baru, baling tong sampah yg penuh ngan sampah tu.... wahahahahaha.... yg nie baru syok!!!! penat tuh nk hilangkan bau busuk sampah tuh....hehehe....

Mmg sgt best cadangan kami....dan juga sgt mengarut, kami mmg suke mengarut..... hehehe...

Tp kami x buat pun... sekadar ngobrol kosong.... kami insan yg baik... hihi, kalo la kami wat betul2x, mmg jahat giler la kami nie.... mesti dh lepas tu kami gelak beramai2 dlm bilik... wahaha, sgt seronok!!!!

Hahaha... cian kat dier...

Tp sempena Hari Raya yg mulia nie, aku nk mintak maap la kat die sebab slalu kutuk die.... hehehe, sori ye.... tp yg realiti nyer aku xmintak maap pun....heeee~~~

p/s: please do not try this at home.... in the toilet ok....haha...=p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...