Monday, January 9, 2012

MY PERSON - HWANHEE

(Tetibe minat pakcik nie pulak... kui3...)


Nan usodo nunmuli na 
Nae sarangi hokshi geudae mame haega dwel-kka 
Nan apado useu-meul mogeum-chyo 
Irohke nae ape keudaega isso 

Mae-il nun tteul ttaemada saengga-khaeyo 
Mae-il sum-shwil ttaemada bullo-bwayo 
Gayoun nae saram 
Wae geudaen nal sarang haeinnayo 
Su-cho-khaejin ma-eumen hansum ppunin haru-yen 
Geudae shwil kot hana om-neunde 

Mianhaeyo chulgon nunmul bbuninde 
Sang-choman nameun gaseum ppuninde 
Keudael para-bwado dwel-kkayo 
Ana bwado dwel-kkayo 
Geudae useumi momchumyon ojjojyo 

Mae-il goreul ttae mada tto-ollayo 
Mae-il jamdeul ttae mada bogopayo 
Keuri-un nae saram 
Wae geudaen nal sarang haeinnayo 
Mala borin ma-eumen hansum ppunin haru-yen 
Geudae shwil kot hana om-neunde 

Mianhaeyo chulgon nunmul bbuninde 
Sang-choman nameun gaseum ppuninde 
Keudael para-bwado dwel-kkayo 
Ana bwado dwel-kkayo 
Keudae useumi momchumyon ojjojyo 

Nari galsurog werowojyodo 
Molojilsurog keuriwochyodo 
Keudae opshi amugotdo hal su opsodo 
Keudael wonhaeson andwae keuraeson andwae 
Nareul wihaesodo andwae 

Saranghaeyo kkeutkkaji giokhaeyo 
Jikil saranghanda i mareun 
Nae modeun gol ta gorossoyo 
Huhwihajin a-nhayo 
Nu-neul gamado 

Saranghaeyo nomuna saranghaeyo 
Sang-choman nameun gaseum ppuninde 
Geudael bara-bwado dwel-kkayo 
Ana-bwado dwel-kkayo 
Gidaryossoyo geudaeran nae saram 
Ijen noh-chiji mayo 
Ta-eum sesangedo uri




Kenapa saya suka dia?? : --->

  1. Sebab suara dia - saya suka suara beliau yang seksi dan powerful itu... wahh!!!!
  2. Sebab muka dia comel - walaupun aku tau muka dia itu telah diubah... hehehe..
  3. Sebab mata dia - saya suka mata dia... mata dia comel.... hihihi...
  4. Sebab senyuman dia - bila dia senyum tulang pipi dia akan naik dan akan menyebabkan mata dia turut tersenyum.... aigoo... sangat comel lah!! 
  5. Sebab cara nyanyian dia - saya suka tengok cara dia tarik mikrofon masa dia nyanyi... walaupun itu spontan, tapi itulah style dia... suka!! suka!!! 
First time fall in love dengan dia nie masa tengok dia nyanyi live kat Korea Drama Festival 2008... sangat comel la die... hee~~ 

Dulu dah pernah terjatuh cinta dengan suara dia, tapi time tu malas nak cari info pasal dia... jadi tak pernah tau la pasal dia nie... tetiba sekarang nie teringat pulak pasal dia nie, jadi apalagi... cari kat Youtube la... kompem la banyak kan video dia nyanyi... waduh!!! cair la aku bila dengor dia nyanyi... dia nyanyi live sangat best!!! 

Lagu nie sebenarnya dah ade rupenya dalam handphone aku, aku aje yang tak pernah dengar... bila dah tengok dia nyanyi live... terus addicted la apalagi... entah dah ke berapa kali la aku replay lagu ngan video dia tu... uish3...

Hahaha... agaknye orang lain dah minat dia lama dah... aku je baru nak mengenali dia sekarang... ngehehe... ala, macam la tak tau aku nie... nanti dah bosan bertukar orang la pulak... kih3...


p/s: tapi apakan daya, dia telah menjalani latihan tentera pada 27 oktober yang lalu... waduh!! lama bangat itu dua tahun mau tunggu dia pulang... huhuhu...

2 comments:

  1. pakcik ni memang comel! oh, dia pergi army kah? sungguh aku tak tahu...huhu

    cik kemal! cik kemal! saya wat fanfic baru...hehehehe...saje je nak kabo

    =D

    ReplyDelete
  2. hehe... ade timbul kat dashboard... huhuhu... dahsyat ar korang nie, dah bape byk citer dh selesai.... aku punye citer entah bile la nak abis... kah3....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...