Monday, January 23, 2012

Membazir jugak ke nie??

Semalam aku dan family pergi membeli-belah di Mydin Melaka... aku rase hampir setiap minggu jugak aku pergi Mydin tu... tapi yang lain sikit kat Mydin semalam adalah ade pulak jualan buku di tengah2 alam tu... sementara nak menunggu mak aku 'mencucuk dinding', aku pun berjalan-jalan2 la di sekitar jualan buku itu... tetiba ternampak pulak satu buku yang aku cari aritu...



Assa!!! Akhirnya berjaya jugak aku menemui buku itu... sebelum nie asik abis je (hehe, macam la aku pergi kedai buku tu selalu...) mesti diorang baru dapat stok buku nie sebab buku nie ade banyak giler... kalo tak satu pun takde... 

Sebenarnye, aku pun tak tau apasal aku gembira sangat dapat beli novel nie, sebelum nie tak pernah pun aku ambik kesah tentang novel2 gini... maybe aku dah bosan kot baca novel cintan-cintun... sebelum nie pernah gak pergi kedai buku mencari novel2 untuk mengisi masa lapang, tapi semua novel cinta je banyak...  ataupun mungkin sebab buku nie ade no bas rapid 302?? eh, ape kene mengene??

p/s: adekah membeli novel juga satu pembaziran?? haha, dah tentu tentu la... boleh pulak aku tanye soalan gini...


1 comment:

  1. ada tu blog c izzah ke madi yg ada up psal novel neh...? aku pun teruja gak nak bli cuma xda masa nak p MPH...huhu ada g 2 novel nak bli neh..adoi~ jelly!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...