Thursday, December 9, 2010

Erk??????

( Post yg agak pendek hanya untuk menyatakan kekecewaanku... ecewahhhh....)

Benarkah? Benarkah? Benarkah? Benarkah? Benarkah? dan... Benarkah??

Benarkah Ashraf Muslim x mau berlakon lagi??? Adoii... xbest la gini... berkuranganlah hero hensem kat Malaysia nih... oh! aku kecewa....

Macam mane aku dapat tau? Mak aku yg bagitau... hihihi... mak aku pun kenal beliau nih... wahhh....

Tapi xpe, beliau kate beliau nak jaga kambing jer, xmau berlakon dah..... yg bestnyer, kandang kambing beliau ade kat Melaka.... hihihi... mau gi melawat ar gini.... kah3... (macamlah aku tau kat mane kandang kambingnyer....)

Memandangkan aku pun suka ngan kambing, apa2 hal ckit kambing.... jadi, bolehla aku mintak keje kat situ... sambil2 tu cuci mata arr.... ( alamak, kegatalan aku dah muncul kembali...kah3...)

Dah, itu saja berita untuk kali ini, apa2 pun.... majulah kambing untuk negara.... kah3...

p/s: sanggup ke nak tahan bau kambing wahai kawan cik sengal???? huahuahua...

8 comments:

  1. erk,apakah??tak dapat ak nak tatap wajah dia di kaca tv sudah..dia nak bermain dgn kambing je pasni??takpelah, nt asal ade kenduri aje aku buatlah lauk kambing..boleh g ladang dia beli kambing (cuci mata sekali)

    ReplyDelete
  2. tulah.... dah xdapat dh nak menatapi kehenseman beliau... huhuhu... sedih2..... mari pergi beramai2... hahaha.....

    ReplyDelete
  3. jom2..kat mane kandang kambing dia?jom buat lawatan beramai-ramai..

    ReplyDelete
  4. tulah masalahnya xtau kat ner... isyh3... kalo tau dah lame ku usha... kih3...

    ReplyDelete
  5. aiyok..apo kes takmau berlakon nk jaga kambeng??
    biar betul..

    ReplyDelete
  6. betul2... mak aku tengok kat wanita hari ini... die nak berhijrah... die kan dah semakin alim skang... hehehe...

    ReplyDelete
  7. tu la..dia semakin alim..
    aku cakap kat mak aku semalam..
    "Mak, tolong pinang ashraf muslim,plzzz"
    siap merayu muka g taw..

    ReplyDelete
  8. hahaha... giler ar... aritu mintak pinang top, semlm mintak pinang ashraf muslim plak... kah3... nanti mak hg was2 t nak pinang yg mane...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...