Saturday, December 11, 2010

Bini T.O.P...

( Post kali nie special edition ye.... sebab aku mau menceritakan tentang kwnku Jeep... hehehe, Jeep jgn mara haa... walaupun aku dah mintak kebenaran die nak wat post nie and die dh bagi, tp aku takut2 gak nie nak tulis... )

Sape kenal Jeep sila angkat tangan mcm nie ---->



Alala tomeinyer die angkat tangan.... kepada yg x kenal... sila gugel ye.... kih3...

Aku sebenarnye ingin menceritakan tentang reaksi2 Jeep apabila berlaku sesuatu...

  • Kami sedang berjalan pulang dari makan mlm.... dlm perjalanan aku telah terlanggar batu dan aku telah melatah "oh, mak kau!!", dlm mase yg sama Jeep yg juga turut terkejut terus melatah "oh, mak aku!!!... hehehe, jadi conclusionnya adalah... mak Jeep la...
  • Situasi nie dh lame dah berlaku, time tu ade Izah, Madi, Jeep ngan aku... mase tu kitorang nak buka puasa kat Kenny Roger's ( wow!!)... waiter tu telah memberitahu bahawa muffin coklat dah abis, yg tinggal hanya muffin pisang...( aku x ingat la muffin perisa ape yg ade... aku bedal je la tulis... hihi...), Jeep yg agak kurang dengo dengan ape yg diberitahu telah dengan selambenye bertanya, "ape menatang??"...
  • Situasi yg ketiga ini telah berlaku semasa kami bertiga ( Jeep, Madi n aku...) mau naik lif balik bilik lepas beli makanan.... setelah pintu lif terbuka, muncullah seekor, eh seekor pulak, seorang abang yg agak comel dari dalam lif... Jeep yg agak terkejut telah dengan spontannya berbunyi... "eeehhhhhhhh~~~~", hehehe... agak kuat jugaklah suara die, mmg kompem sgt abang tu dengo... aku yg xbleh thn nak gelak, tergelak jugak kat situ....isyh3, xpatut betul aku nih... bukan nak tolong cover line...maap....
  • Yg nie jugak berlaku kat lif, aku ngan Jeep nak pegi makan mlm kat luar... kat lif tu ade la sorang budak nak turun guna lif jugak, tapi die x tekan lif tu sebab die sibuk men mesej.... Jeep yg perasan lif tidak ditekan telah berkata, "eh, x tekan... bodoh~~", ayat tu ditujukan kepada dirinya sendiri sebenarnye tp dari sudut pandangan aku, ayat itu mcm ditujukan pd budak tu... budak tu dh tgk aku dah tp aku wat xtau jer...aku tgk Jeep selambe jer, ingatkan die perasan, rupenye x... bile aku citer balik baru die gelak terbahak2.... kah3... sian kat budak tuh...
  • Situasi nie plak berlaku kat bilik Jeep, die sendiri yg citer kat aku... Jeep nak bukak pintu bilik die, tp tetibe rumet die bukak pintu tu dari dlm... Jeep yg terkejut telah melatah, "oh, aku terkejut!!", rumetnya yg Jeep xpenah nampak die senyum pun telah tersenyum.... Jeep agak gembira kerana first time die tgk rumet die senyum...hahaha, mcm nampak lelaki ensem senyum kat die la pulak...
  • Yg nie pun berlaku dlm lif... aku bawak payung nak gi makan, payung aku kan jenis yg panjang tu... jd aku saje la angkat payung tu buat mcm senapang hala kat Jeep, siap ngan bunyik sekali..." tutututu...".... aku rase die terkejut, dengan spontannye die angkat tangan dan buat gaya org kene tembak... kah3... aku igt die nak buat selambe je... xsangka plak aku reaksi die mcm tu... maap lagi...
Hehehe, yg tu jelah yg aku ingat, byk jer lg tp x ingat la... reaksi die terkejut dengo umur taemin 17 tahun pun kelako jugak.... terlepas jugaklah enset die dari tangan, naseb baek tgn die atas meja.... hehehe....

p/s: kepada Jeep, jika mau reject ini post sila taip 'reject' dan hantar ke USM.Akmal yg ade kat contact dalam henpon hang... keh3... kalo xde, hantar je la kat mane2 name yg mcm ade kaitan ngan aku.... hahaha....


5 comments:

  1. boleh tak nak komen ini post??
    Jeep oh Jeep, kamu seorang yang lucu..reaksi dia semua spontan tp lawak..hahahaha

    ReplyDelete
  2. hehe... boleh saja... betul2, die nye reaksi spontan jer... aku plak suke kaco die... hahaha, jht tul aku nie....

    ReplyDelete
  3. hoho..kamu ingat lagi ye..
    aku ingatkan ang nak letak pasai "oh aku tekejut " tu ja..
    heh tetiba rasa i pemes

    ReplyDelete
  4. hehe, mmg sengaja nak bg hg pemes... eh, nie xpe ke nie... x kene reject ke post nih???

    ReplyDelete
  5. tak kena..
    aku memang suka diri ini pemes..teehee

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...