Sunday, December 5, 2010

Cross-Stitch...

( Dah lame dah aku nk update pasal nih, tp oleh kerana dompet ijau aku x siap lg... terpaksa ku batalkan niat murniku itu... kah3...)

Oleh kerana sem yg lalu aku amek sikit jer unit, jd aku telah menemukan satu keje yg akan menghilangkan kebosanan aku iaitu cross-stitch... so, sem nie aku panggil sem cross-stitch ye... kah3....berikut merupakan benda2 yg telah aku hasilkan....
  • Card holder
Bahagian luar

Bahagian dalam

Bila ditutup

Nie cross stitch first aku buat, ade sedikit kecacatan di situ ye, sebab die nye butang tu dah patah... terlalu excited sgt cross-stitch dh siap... kah3... ganazz tul aku nih....

Seterusnya...
  • Keychain jam
Side A


Side B

Lidah terjulur tu aku tambah sendiri... sukati jer.... hehehe.... yg nie aku sangkut kat handphone celcom aku, jd kalo nk cari henpon tu, aku cari die dulu... keh3...

Next....
  • Keychain bear

Bahagian belakang


Bahagian depan

Keychain nie aku bg kat roomate aku, sebab die dh byk dh tolong aku angkat brg, bwk aku gi sana sini.... siap bawak aku sampai airport lagi.. hahaha... makaceh ye rumetku...

Inilah yg ditunggu-tunggu... hehehe....
  • Dompet hijau ( bahagian2 yg perlu dicantum)
Bahagian luar

Tempat letak butang

Bahagian gambar

Tempat letak kad

Yg nie ade 5 keping

  • Dah dicantum
Tempat letak kad

Tempat letak kad n gambar

Bahagian dalam

Bahagian luar

Bahagian belakang bila dah ditutup

Bahagian depan bila ditutup

Tapi yg nie aku buat x berape kemas, dalam gambar xnampak sangat... tp kalo tengok realiti memang terabur sikit....kih3...

Yess!! Setelah berbulan2 lamanye aku bertungkus-lumus (oh, aku tipu... hahaha), inilah hasilnya... kah3.... aku gelak bangga nih.... sungguh jahat....

Ade banyak lagi cross-stitch yg aku beli xsiap, xtau bile nak wat... hehehe, xpe2 byk mase lg....

p/s: oleh kerana terlalu excited dompet aku dh siap, tangan aku telah melecur sedikit terkena sudip panas... wahaha.... perlu ke nk gtau nih???

p/s lagi: maaplah ye kwn2, gambo senget-benget...hehehe, maap jugak lambat sgt upload post nih....maklumlah, mengikut discussion kite td, tenet kan lembap... hehehe...

7 comments:

  1. omo omo..chantekk!!!!
    kemal,bukak bisenes ar..kompem boleh buat duwet!

    ReplyDelete
  2. hehehe... maceh2... mmg ade berangan pun, tp ade ker org nk beli???

    ReplyDelete
  3. wah!!! noumu yeoppo....ngeee
    ni kalau jual, mahal nih...jenuh nak buat

    ReplyDelete
  4. hahaha... kalo jual kompem aku letak harga mahal2... keh3...

    ReplyDelete
  5. mesti ade orang mau beli!!!kamu jual la kecil-kecilan dulu..kami boleh tolong promote..hehehehe

    ReplyDelete
  6. ehehe..aku baru bukak belog ang ni..
    aku bangge ang dapat siapkan gak dompet ang..
    lembu aku tu duk dalam kotak g..
    entah bila aku nk start

    ReplyDelete
  7. izah: bleh gak tu... akan mula merancang mase depan nih.... hehehe...

    jeep: aku sebenonye pun xsangka dpt siapkan jugak benda nih... yiiihaaaa!!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...