Saturday, February 19, 2011

Post yg ke-40...

Wahahaha... ini merupakan post aku yg ke 40.... hahaha, bajet macam buat drama bersiri 40 episod plak.... sekarang nie dlm kepala otak aku ade perkataan bosan jer... xde mende lain dah... jd, itulah gunanye ade blog... kan boleh merapu mcm2... hehehe... lagipun bape ketul jer yg baca blog aku nie... keh3, cam ayam goreng plak ketul2.... sy bergurau ye, maap....

Sebenonye, den nak cito pasal adek den nie ha....



Den dulu ponah minat kat mamat dlm gamba ni ha, jd den lotak la gamba nie jd wallpaper enpon den.... bilo den balik umah, den lupo nak tuka gamba tu... biasola adek2 nie suko bonar main enpon kakak eh, jd dio nampakla gamba mamat nie... eh, lupo nak kobar, den minat mamat nie maso den seken year dulu...

Jd, adik den tanyola pado den..."Kak, nie gamba Pasha Ungu kan??"

Den pun apo laie,sajo la nak bohong dio... den kobar, "Xdela, tu akak jumpe masa gi jalan2 ngan kwn2, muke same cam Pasha Ungu, tu yg akak amik gamba..."

Dongan muko selamba ayam jo den kobar, yg bestnyo dio cayo lak tu... kah3.... "Same giler muka die ek???" die cakap camtu.... mls dh nak cakap nogori... hehehe...

Dua tahun kemudian iaitu baru2 nie, aku xtau psal ape die tetibe jer ckp psl gamba tu... "Isyh, same giler la muka orang yg akak amek gamba tu dengan Pasha ek??"

Aku hanya tersenyum kerana tidak menyangka dia akan igt sehingga ke hari ini... tp sampai ke hari ini jugalah die xtau lg kebenarannya... hehehe....

Ok, abis dah sesi bosan aku hari ini.... mari tido... haha...

p/s : den bodal yo cakap nogori tu... kpd org nogori maap yo... hehe...

2 comments:

  1. eh, aku tipula... bukan yg ke 40 la... hahaha, sah, xpandai kira aku nie... keh3...

    ReplyDelete
  2. puahahaha..saya pun tatau rupa Pasha tu..lau saya pun kompem bulat-bulat kene tipu..kekekeke

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...