Sunday, February 13, 2011

Hmmmm....

(Post ini bertujuan untuk membuang masa aku, jadi jika anda tidak mau masa anda turut terbuang, sila abaikan post ini.....)

Oleh kerana aku teramatlah bosan berada di rumah... aku ingin mengepost benda2 yg tidak berpekdah ini.... saja2 ingin mengisi masa yg melambak2 terluang nih.. keh3...

Agaknyer aku terlalu rindu kat korang, aku rase dalam lima kali ade kot aku mimpi pasal korang.... berikut merupakan org yg aku rindu... wahaha....








Eh, bukanlah... adoi, jumpe pun xpernah camne nak rindu... hahaha.... yg aku maksudkan adalah bini2 diorang nie.... insyaAllah mereka masih lg 'bersama'..... kih3...

Rindu kamu semuaa~~~~

Oklah, itu saja... hahaha, giler boring budak yg mengepost nih.... kite jumpe di lain lembaran ye... salam rindu dari saya, ecewahhhh........



Aik, sape pulak nie??? Hah, inilah pakwe baru aku... hehehe.... biasalah org byk pakwe camnilah, setiap minggu leh tuka pakwe... insyaAllah minggu depan yg lain pulak... bg aku usha dulu... giler playgirl.... oklah, adios amigos....


2 comments:

  1. ehehehehe..awak rindu sy eh?sy lah bini mamat ketiga tu..puahahahaha..

    marilah cuti-cuti msia kat seremban..kat seremban ade bini donghae..=)

    ReplyDelete
  2. chop lelaki kacak yang kedua tu!!muahahahahaa...
    aku pun sangat rindu nak berfoya-foya dengan kamu...huk3

    oh ya...aku wat fanfiction baru...hehehhee..
    nnt tgk link kat profile aku yer~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...