Monday, January 3, 2011

Ustaz Amirul...

Waahhh!!! Dah lame aku x update blog nie... hahaha, bajet bertahun2 x update... kah3...

Tujuan aku menge'post' sebuah post dlm blog ini hari ini adalah untuk menyatakan betapa gembiranya hati aku kerana mamat ensem yg aku tengah angau nie dapat ku tatapi ketampanan wajahnya lagi di kaca tv......












Wahahahahahahahahaha...... yess! yess!! yesss!! dan... yessss lagiii....

Nampaknye aku sudah kembali normal... daripada angau pada lelaki2 non-Muslim kini bertukar kepada Ashraf Muslim... yiiihaaaa!!!

Sekian... wassalam.....(eh, tetibe alim pulak...kih3...)

4 comments:

  1. Assa!dia muncul di kaca tv semula..tp kata nak jg kambing pasni??adakah ini penampilan terakhir beliau dikaca tv?

    ReplyDelete
  2. Ye kot... xtau la pulak... huhuhu... tp xkesahlah, janji dpt tengok muke die...wahahaha... seronok!!!

    ReplyDelete
  3. mak aih..
    kacaknya gambo2 di atas
    jauh lagi kacak dari lelaki lelaki korea yg menjadi pojaan hatiku..

    ReplyDelete
  4. tulah... canelah die boleh jd sebegini kacak.... dulu aku tgk die xde perasaan pun....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...