Tuesday, January 18, 2011

My Life...

What am i going to do with my life?????

Inilah benda yg aku slalu pikir setiap hari.... benda2 mcm nilah yg buat aku x senang duduk kat umah nie... orang2 kat sekeliling aku pun memang bijak buat aku serba salah duduk kat umah... senang citer, memang aku xleh nak idup senang la... ade jer benda yg mengganggu pikiran aku....

Adoiii.... canolah nie??? Nak sambung master, takut. Nak cari keje, bukan senang. Kalo aku dapat cari keje pun, boleh ke aku buat keje?? Kalo dapat keje yg ade kaitan ngan fizik tu, pandai ke aku benda2 tu sume?? Mau ari2 aku kena marah ngan bos agaknyer... kalo dah kene marah tu ape lagi, down la... pastu bad mood jer... pergh!! berpikiran jauh gak aku nih...

Aku x sedia lagi la nak keje... aku nak berehat dulu beberapa bulan, baru aku pikir nak buat ape, boleh x macam tu?? Tapi, makin lama aku duduk kat umah, makin xtau nak buat ape... aiiii, hidup.... hidup...

Xbest la xde buat ape sebenornye, duit pun xde... terasa miskin... xleh nak beli benda2 merapu... kawan pun xde... internet pun xde benda yg best... adoi, memang boring la idup aku.... arggghhhh!!!! pening ar pikir benda2 nie, aku xnak pikir pun benda nie akan berlegar2 jugak dlm kepala otak aku... nak ilang ingatan la camni... isyh, jangan... nanti aku lupe kwn2 aku yg sengal tu.... oh, xbest2....

Oklah, begitulah kehidupanku di rumah.... bangun, tido, bangun, tido....


2 comments:

  1. what????jumpe ashraf muslim???kat mana???bila???dia buat pe time tu???waaah!!!!jelesssszzzz~~~~

    ReplyDelete
  2. wei bila ko jumpa?
    t kalau jumpa dia lagi,ckp aku nk kawen ngan dia!!!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...