Saturday, January 22, 2011

Aku Masih Dara...

Hahaha.... tajuk xbleh blah... ini bukan citer pasal aku ye, ini adalah tajuk filem... aku rase sume orang tau kot pasal citer nie.... aku dah berjaya tonton filem nie... hehehe, sebab ape aku tonton filem ini adalah kerana abang ashraf yg berlakon....

Eh??? Abang??? Waaahhhh.... so sweeeetttt.... uik, gatai betui.... mulai sekarang mau panggil abang la... hehehe...

Sy mau citer pasal ini filem... boleh tahan la citernye... kalo nak banding ngan citer Ngangkung, giler xbest... hahaha...

Sebenarnye aku xleh nak fokus sgt tengok citer tu pasal aku asik tersengih jer dari mula sampai abis sambil berguling2 di atas kerusi... nasib bek aku tgk sorg2... wahaha

Oklah, itu saje yg aku mau citer... xbest kan citer aku, kah3... sape suh baca..=p

p/s: memang la aku ade jumpe itu abg ashraf, tp dalam mimpi jer la... itu pun dh mcm org gila dah aku... kih3... mianhae chinguya.... sarangheyo....=p

4 comments:

  1. ehem,panggil abg ashraf..hehehe..sedap pulak bila panggil abg ashraf..rs macam lebih mesra dan manja..wahahahaha

    ReplyDelete
  2. jumpa dalam mimpi jer??????caissssss!!!!!!
    debush debush kat kamu~ =D

    ReplyDelete
  3. eh download kah?
    di mana kah?
    nk ngangkung jua

    ReplyDelete
  4. izah: panggil abang la best ckit, bertambah2 kesengihan di bibir

    madi: adoi! sakit der.... abis bengkak muka aku yg dh mmg bengkak nie... kah3...

    jeep: aku tgk kat astro.. hehe, xleh download gi kot sebab citer tu baru kuar kat pawagam....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...