Sunday, March 21, 2010

hari melantak sedunia~~

minggu ni cuti mmg best...

mane xnyer, semlm aku g blik kwn aku si jib bercerita psl citer2 zaman dulu kala...byk jugak citer lwk psl aku rupenyer... tgh citer2 tetibe madi ckp nk nasik lemak... so, esok pgnye bercdg nk g mkn nasik lemak..

tp..
aku dh agk dh, kalo nk bgn pg nie mmg susah... kalo bgn semyg subuh pn kompem tido blek nyer..
so, nasik lemak ke laut laa...

tp xpe..
ade org msg ajak g mkn kenduri kat ik ( desasiswa Indah Kembara.. yg dok usm taula..hehe..)
smpai kat jejantas sume mls nk jln kaki psl pns terik..( haha..alasan!!) lalu kami pn nek la bas..

bas itu...
sgtlah slow.. seslow lagu industan yg ke udara.. padahal ik tu dekat jer... punyela lame nk smpai...

smpai jer...
rmai giler org beratur... tp xdela lmbt sgt dpt mknn... kami pn melantak la dgn sepuas ati.. aku lak x selera nk mkn... haha... dok usha org jerk..( xde org ensem pn nk usha..)

first time aku g kenduri, pinggan basuh sendiri...
aku basuh ar jugak.. tp basuh tgn..hehehe... kwn aku yg tlg basuhkn, maceh ye..

dh abis kenduri...
kami g meronggeng... aku sendiri xtau ape maksud ronggeng... dh kwn2 aku slalu sebut, aku ikut jela...

queensbay...
kami meronggeng kat queensbay, smpai jer qb... g solat lu psl dh kul 3 sengah...
dh lps solat, sume dh lapa balik.. jd kami memilih pizza hut...

melantak lg...
sgt kenyang mkn pizza large itu... tp yg best air mmg byk... hahaha.. tu ar, tamak sgt... x abes pn air tu..

balik tu...
jib n madi g bli nasi belut... melantak lg.... aku x beli plak, nape pn aku xtau...aku sendiri heran...

mlm tu...
kompem lapa balik... aku pn g kalel ngan si jib... beli nasik ngan air neskepe ais.. jib beli ape ntah aku pn xtau.. kirenye....

melantak lg...
mmg best kalo bab melantak nih... pastu duit pn mengalir la...
sendiri sedih...psl duit elek....

ape nk jd lps nie??

lantak la...

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...