Sunday, March 21, 2010

Air teh

mase nie aku kat umah nenek aku... aku kecik g ar mase tu, jd sepupu aku ditugaskn membuat air...oleh sbb waktu tu pg, jd kene wat air pns la... sepupu aku wat la air teh..

beberape minit kemudian...
air pn siaplah... nmpk sedap sgt air tuh... sorg pakcik aku p la minum... dh lps minum tu die wat muke... tp die xckp ape pun... die terus je blah... aku pn heran la...

pastu..
dtg plak pakcik aku sorg lg... die pn minum gak air tu... die wat muke gak, pastu die tnye kat sepupu aku..." apsal air nie rase pelik??"... sepupu aku heran, die pn rase la air tuh...
mmg pelik rase die...

sepupu aku pn pegilah ke dapur...
die amek bekas yg isi gula tu, die rase......
masinnn!!!

hahaha....
yg disangka gula adalah garam...

sejak aritu aku blaja mengenali garam n gula.....
aku xnk banana fruit two times... hehe...

sengal kerr??


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...