Monday, March 18, 2013

Lee Kwang Soo!!!

It's Lee Kwang Soo oppa!!!



Saya telah berjaya membuat Kwang Soo oppa... 









Nampak cam pendek... tapi benda yg sama...
Instruction untuk buat benda nie dalam bahasa Rusia... so, aku Google translate je instruction die... paham-paham jelah kan kalo dah google translate tu... kompem terabur ayat die... 

Tapi berjaya jugak aku siapkan benda nie, dan sudah semestinya senget-benget benda nie aku buat sebab tak paham instruction... haha...

Warna pun bukan warna zirafah yang asal... sebab takde benang kaler tu... 

Ok, aku memang suka buat benda-benda nie.. kalaulah boleh jual kan... alangkah bestnya!!!

Saya buat benda nie especially untuk Lee Kwang Soo oppa.... wah gitu!!!

p/s: Lee Kwang Soo oppa fightinggg!!! =))

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...