Thursday, April 14, 2011

Dari kerana mata....

(Post ini ditujukan khas kepada cik sengal ye... hehehe...)

Seperti biasa, pada pagi2 begini aku akan melayan youtube... mula2 aku tengok Hyun Bin nyanyi, lepas tu aku tengok Kyuhyun nyanyi... lepas tu tetiba jumpa pulak satu video ni pasal Kyuhyun berlakon scene Secret Garden.... aku pun sajalah nak tengok.... video tu, masa 0:00 lagi gambar dia dah macam gini.....




Oleh kerana internet aku amatlah lembap, video ni tak buffer2 jugak.... jadi dia masih kat 0:00 tu je.... walaupun aku bukanlah peminat fanatik Kyuhyun (kerana dia 'suami orang'... hehehe....), tapi kalau direnung begitu dalam jangka masa yang agak lama, aku jadi tak tentu arah.... aku pandang kiri, pandang kanan, walaupun dia bukanlah renung aku betul2... tak buffer2 jugak video tu... last2 aku tutup muka dia dengan tapak tangan aku.... beberapa saat kemudian baru dia buffer, itupun 2 saat je buffernya...

Kepada cik sengal (aku tak tau la hg dah tengok ke belum video tu....hehe...), jika anda mahu direnung oleh suami tercinta... bukaklah video itu, tak payah tunggu buffer pun... hehehe....

p/s: suami anda memang pandai berlakon, cuma scene kissing tu je tak jadi, mungkin teringat kat isteri tersayang.... lalala~~~ jgn mara haaa....

5 comments:

  1. errr, aku tak tengok lagi video tu..mana nak lepas tgk video pakai babiband nih..

    aku gelak kukikuki ni bile tgk gambar tu..dah la aku tgh minum air, seb bek tak tersembur...miahahha

    scene kissing!!!!what??

    ReplyDelete
  2. hahaha, aku tengok pun tak abis video tuh... lembap nau...

    giler menggoda mata die... wakaka...

    scene foam kissing dlm SG tu, die takleh nak buat... malu yang terlampau... kah3...

    ReplyDelete
  3. hee aku tengok video encit kyu belakon mcm samseng..
    dia tukar suara dia jadik deep sikit..
    macam kasar itu suara..
    aku dah kyaaaaaa mcm org sewel dah..
    konklusinya,i love a with a deep voice..
    lalalalallalalallalal

    ReplyDelete
  4. aigo tertinggal pkataan plak statement konklusi aku
    *i love a man with a deep voice

    ReplyDelete
  5. Encik Kyuhyun memang pandai berlakon!!!
    Thumbs up untuk dia~~~~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...